سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مردم خیلی نیازمند شده اند یا عزت نفسشان نابود شده و یا .... ؟

من نه از سیاست سردر می آورم و نه میفهمم اطرافم چه خبر است! فقط همین را میدانم که که مسخره شده ایم! مسخره مان کرده است ! به همین راحتی!!!

وقتی تکه های این پازل را کنار هم بچینیم مثل همیشه مجبوریم لبخند بزنیم و مثل خودشان بگوییم روحانی مچکریم!

متعجبم چرا همه سکوت کردند و کسی اعتراضی نکرد!

جناب رییس جمهور که خود را عقل کل میدانید، عذرخواهی شما بابت توزیع نامتعادل سبد کالا دردی از کسی دوا نمیکند چون تا به حال تقریبا 5 نفر در این صفهای احمقانه مُرده اند! میفهمید؟؟ به همین راحتی مردند!! یا زیر دست و پا ماندن یا از سرمای 4 صبح یخ زدند و .... !

میخواهم خوش بین باشم که حتما اتفاقی بوده که این کار را در بهمن ماه و نزدیک عید انجام دادید، اما نمی شود

میخواهم خوش بین باشم که اصلا تقصیر شما و کلا تقصیر سیستم شما نبوده که در یک اداره سبد پرارزشتان به رییس تعلق گرفته و به نگهبان تعلق نگرفته! به پزشکان تعلق گرفته و به زنی که خودش سرپرست خانوار است و از نعمت همسر و پدر فرزندانش محروم است تعلق نگرفته! میخواهم این را به حساب شما نگذارم که گفتید به حوزوی ها و داشنجویان تعلق میگیرد اما مسیجهایی که به سامانه تان دادند چیز دیگری گفت!

میخواهم خوش بین باشم و با خود بگویم قبول! کار سختی است نمی شود که آمار همه را داشت و عدالت برقرار کرد اما نمیتوانم بپذیرم که شما مارا مسخره نکرده اید!! که شما به مردم اهانت نکرده اید!! که خیلی مسخره است که بگویید حتی راجع به شخصی که  تحت پوشش کمیته امداد بوده هم اشتباهی صورت گرفته!

جناب آقای رییس جمهور! زنی که درآمدش یارانه است و تحت پوشش کمیته امداد تا به حال از گرسنگی نمرده که حالا محتاج سبد کالای شما باشد

بی عدالتی غیر از این است که فروشگاههای شمال تهران همه چندین باجه شان اختصاص به این امر داده شده و اکثرا خلوت هم هستند اما در مناطق جنوبی شهر....کاش چشمانتان را باز میکردید

فارغ از این که این کار از پایه احمقانه بود اما خوب بود کمی هم به فکر مردم باشید و اگر قرار بود فروشگاههایی برای اینکار در نظر گرفته شود، تعدادشان بیشتر می بود یا حداقل اقلامی که اعلام کردید را کامل ارائه میدادند!!!

میخواهید برای این هم عذرخواهی کنید؟؟ که یک نفر به فروشگاهی در جنوب تهران رفته نیمی از کالا را تحویلش دادند و گفتند ما پنیر و تخم مرغ نداریم!! به او رسید دادند و فرستادندش به فروشگاهی در میدان آزادی!!  این مسخره کردن نیست؟؟

ما هم گوشهایمان مخملی است و باور میکنیم که اصلا هم کسی که اینهمه اقلام را خریده یا وارد کرده خودش سود نبرده! اصلا هم این وسط کسی دلال نبوده و اصلا هم هیچ فروشگاهی نصفی از این اقلام اعلام شده را بالا نکشیده و اصلا هم موقع تحویل کالاها از مردم پول نمیگیرند!!! و باور میکنیم که ارزش سبد کالایتان 80 هزارتومان است!!!!!!!!!!

اگر اینها مسخره کردنِ مردم نیست، پس اسمش چیست؟؟

فقط نمیدانم کسانی که روزهای قبل سنگ این جنابان را به سینه میزدند که نـــع دولت تدبیر و امید فلان است و بهمان است و طرفداری میکردند چرا حالا چند صباحی ست نطقشان کور شده؟؟

+ کاش به جای توهین کردن و متهم کردن و حرفهای صدتا یه غاز راجع به دولتِ قبلی  کمی به درست بودن عملکردهای خودتان توجه میکردید!

+به کسانی که این سبد منزجر کننده بهشان تعلق نگرفته تبریک میگویم! همان بهتر!

+حرف دل ما هم هست! آیا یک آدم با سواد هست جواب سوالاتمان را بدهد؟

+ خواندن اینجا هم خالی از لطف نیست! وای بر آنان که تکریم نشدند!

+ تبدیل سیاست گداپروری دولت دهم به اقتصاد زنبیلی دولت یازدهم!


نوشته شده در شنبه 92/11/19ساعت 7:16 عصر توسط سنا شاخه نرگس ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت